املاک توقف  خرید فروش رهن اجاره
املاک توقف  خرید فروش رهن اجاره

املاک توقف خرید فروش رهن اجاره

زیر و بم کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن

وی با تاکید بر این‌که این امر در آمارهای مسکن کاملا روشن و بدیهی است، افزود:‌ به عنوان مثال واحد مسکونی در مناطق شمالی تهران که مترمربعی ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز به حدود ۳۵ میلیون تومان کاهش یافته است. یعنی رشد منفی حدود ۴۰ درصدی.

وی ادامه داد: همچنین آپارتمانی که در مناطق جنوب تهران ۷۰۰ میلیون تومان بود امروز به حدود ۵۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

نایب رئیس اتحادیه مشاروان املاک با تاکید بر این‌که علی‌رغم کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت‌ها همچنان در بازار مشتیری وجود ندارد، گفت: در حال حاضر یک رکود عمیق غیرتورمی بر بازار مسکن حاکم شده است.

عقبایی با بیان این‌که طی روزهای اخیر متاسفانه شنیده‌ایم عده‌ای مدعی شده‌اند کاهش قیمت مسکن در کشور محقق نشده است، افزود: این‌گونه به نظر می‌رسد برخی از انبوه‌سازان و دست‌اندرکاران بازار مسکن در زمین سوداگران بازی می‌کنند. این دوستان باید دقت کنند که بر اساس آمار و ارقام قیمت مسکن در کشور به خصوص شهرهای بزرگ کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

ویبا بیان این‌که کاهش قیمت در سراسر کشور ملموس است، اظهار کرد: در حال حاضر با عدم تناسب عرضه و تقاضا در بازار مسکن روبرو هستیم که به تعلل برخی انبوه‌سازان برمی‌گردد.

برای خرید آپارتمان دراندیشه به املاک توقف مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.